În calitate de companie ce activează în industria alimentară, considerăm că jucăm un rol esențial în promovarea sănătății publice și a problemelor de nutriție prin portofoliul nostru diversificat de produse. Credem, de asemenea, că serviciile și comunicările noastre ar trebui să contribuie la educarea consumatorilor cu privire la importanța unei alimentații sănătoase și a unui stil de viață echilibrat și să furnizeze informații relevante profesioniștilor din domeniul sănătății cu privire la importanța unei alimentații adecvate pentru toate vârstele.
De asemenea, studiile au arătat că, pentru copiii sub 12 ani, comunicările de marketing pot influența comportamentul lor de cumpărare și obiceiurile alimentare pe termen scurt.
În 2024, Danone și-a consolidat și mai mult angajamentul față de marketingul responsabil prin aderarea la sistemul susținut de instituții guvernamentale, Health Star Rating (HSR), pentru a determina ce produse Danone pot fi utilizate în comunicările de marketing adresate copiilor. Astfel, numai produsele cu un rating de 3,5 stele sau mai mult vor putea fi promovate către audiențe compuse din 25% sau un procent mai mare de copii sub vârsta de 16 ani, pe toate canalele pe care este posibilă direcționarea în funcție de vârstă. În plus, Danone nu se va angaja în comunicări de marketing în școli, decât la cererea administrației, și numai în scopuri educaționale, cu produse clasificate cu 3,5 stele sau mai mult pe HSR.
Pentru mai multe detalii, Politica de marketing pentru copii a Danone este disponibilă aici.