Planeta noastră. Sănătatea noastră.

Să aducem sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni ꟷ aceasta este misiunea Danone, pe care ne-am asumat-o încă din 1919, când Isaac Carasso a făcut primele iaurturi pentru copiii suferind de infecții intestinale, pentru care a folosit culturi de la Institutul Pasteur.

De mai bine de 100 de ani, suntem  dedicați misiunii noastre și dezvoltăm produse  gustoase, adaptate la nevoile nutriționale ale consumatorilor noștri și la obiceiurile lor de consum. Oferim produse de înaltă calitate, bazate pe știință și inovație și concepute pentru fiecare etapă de vârstă, care îmbunătățesc sănătatea și viața consumatorilor noștri.

Facem asta reconectându-i pe oameni la hrana pe care o consumă și având grijă, în același timp, de planeta noastră.

La Danone știm că sănătatea noastră și cea a planetei sunt interconectate.

Antoine Riboud, CEO și Președinte Danone spunea în 1973 că „avem o singură planetă și trăim o singură dată”. Cuvintele sale au inspirat viziunea pe care o punem în practică și azi: să aducem sănătate oamenilor și planetei noastre.

În 2017 am demarat campania One planet. One Health, și am lansat și noul logo Danone, îndemânându-ne consumatorii și partenerii din industrie să se alăture revoluției noastre alimentare și să adopte obiceiuri alimentare mai sănătoase și sustenabile.

Credem că de fiecare dată, când alegem ce și cum mâncăm și bem, alegem viitorul lumii în care vrem să trăim. Și că, așa cum corpul nostru are nevoie de hrană sănătoasă, așa și alimentația sănătoasă are nevoie de o planetă sănătoasă.

Valorile noastre

Umanism

împărtășim, suntem responsabili, îi respectăm pe ceilalți

Deschidere

suntem curioși, agili, deschiși la dialog

Apropiere

suntem aproape de ceilalți, cu autenticitate și empatie

Entuziasm

suntem îndrăzneți, pasionați și hotărâți

Umanism, Deschidere, Apropiere și Entuziasm sunt valorile în care credem și care ne guvernează în acțiunile noastre de la începuturile companiei. Generozitatea, responsabilitatea și respectul sunt atribute impregnate în toate activitățile noastre și pe care dorim să le găsim la angajații și colaboratorii noștri. Credem în dialog, suntem mânați de curiozitate, iar îndrăzneala, pasiunea și apetitul pentru schimbare ne-au ajutat să aducem compania la valoarea ei de azi.