Danone România va efectua toate activitățile locale sub un management comun, începând din ianuarie 2022

Începând cu 1 ianuarie 2022, Danone și-a transferat compania care gestionează produsele alimentare pentru bebeluși, precum și produsele de nutriție specializată către Danone România, astfel că întreaga activitate locală a diviziilor de afaceri Danone va fi operată de o singură companie. Această schimbare face parte din planul global al companiei, „Local First”, de a-și restructura operațiunile.

În noiembrie 2020, Danone a anunțat planul global „Local First”, care urmărește restructurarea și reorganizarea companiei. Ideea de bază a planului „Local First” urmărește eficientizarea modului în care sunt gestionate afacerile companiei, dezvoltând o singură unitate de afaceri în fiecare țară în care Danone își desfășoară activitatea. Astfel, toate afacerile și categoriile de produse Danone sunt reprezentate de o singură companie la nivel local. Printr-o organizare mai agilă și simplificată, echipele autohtone, aflate în proximitatea consumatorilor locali, dețin o mai mare autonomie în luarea deciziilor, iar acest lucru permite ca piețele locale și nevoile consumatorilor să fie valorificate.

Primul pas în unirea tuturor diviziilor de business și a categoriilor de produse sub un management comun, la nivel local, a fost realizată în octombrie 2021, odată cu numirea lui Robert Jasinski în rolul de managing director al Danone România SRL, companie care produce și distribuie produse lactate proaspete și produse pe bază de plante, și Nutricia România SRL, companie care gestionează produse alimentare pentru bebeluși, precum și produse de nutriție specializată.

Danone a achiziționat Fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996, iar la 3 ani după modernizarea și retehnologizarea acesteia, au fost produse primele iaurturi Danone în România. În prezent, 1 milion de iauturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 13 piețe europene. Diviziile care gestionează produsele alimentare pentru bebeluși, precum și produsele de nutriție specializată sunt prezente pe piața românească din anul 2006.

„Acesta este un pas foarte important atât pentru Danone România, cât și pentru compania Danone la nivel global. Odată cu noile schimbări de funcționare, ne putem continua misiunea de a promova o alimentație sănătoasă și durabilă, și putem fi alături de consumatorii noștri, în toate etapele vieții lor. Prin intermediul viziunii noastre globale <<One Planet.One Health>>, suntem entuziaști să putem construi o lume mai sustenabilă, printr-un portofoliu și mai puternic de produse, branduri și servicii aliniate acestui scop.” – a declarat Robert Jasinski, Managing Director Danone Romania

În prezent, compania Danone este numărul 1 în lume la vânzările de produse lactate proaspete și pe bază de plante, și lideri pe piața de nutriție specializată medicală din Europa.