În calitate de lider în industria alimentară, credem că avem un rol important de jucat în a influența, în mod pozitiv, sănătatea publică și nutriția prin portofoliul nostru larg de produse. De aceea, credem că serviciile și comunicarea noastră ar trebui să ajute la educarea consumatorilor cu privire la importanța unei diete echilibrate ca parte a unui stil de viață echilibrat, dar și să furnizăm informații relevante profesioniștilor din domeniul sănătății cu privire la importanța unei alimentații adecvate tuturor vârstelor.
La Danone ne-am asumat publicitatea etică și responsabilă în conformitate cu „Codul Camerei de Comerț Internațional pentru comercializarea alimentelor și băuturilor”, dar și standardele locale și regionale. Abordarea Danone cu privire la marketing-ul responsabil include atât comunicările plătite, cât și cele neplătite, dar în special toate materialele utilizate pentru promovarea brandurilor sau produselor către consumatori.
• La Danone credem cu tărie că este crucial să îi încurajăm pe copii să se bucure de o dietă echilibrată și de un stil de viață activ de la o vârstă fragedă, pentru că obiceiurile să fie susținute până la maturitate.
• Campaniile de Marketing Danone sunt conforme cu toate legile și normele aplicabile care reglementează marketingul către copii.
• Danone este unul dintre semnatarii promisiunilor regionale și aplică, de asemenea, principiile angajamentului global al companiei ( Danone Pledge Nutrition, regulament intern) privind comercializarea produselor destinate copiilor din decembrie 2019.
• Campaniile de marketing* adresate copiilor cu vârsta sub 12 ani pot fi destinate numai produselor care îndeplinesc Angajamentul Regional al Criteriilor Nutriționale.
1. Personaje licențiate, vedete, influenceri și premii
Utilizarea personajelor licențiate, vedete, influenceri și premii care sunt destinate copiilor cu vârstă sub 12 ani se folosesc numai în cazul produselor care îndeplinesc criteriile din Danone Pledge Nutrition (regulament intern).
2. Ambalare, punct de vânzare
Utilizarea personajelor licențiate, vedete, influenceri și premii în comunicarea de marketing pe ambalaje și la punctul de vânzare numai în cazul produselor care îndeplinesc criteriile din Danone Pledge Nutrition (regulament intern).
3. Școli și locuri destinate copiilor
Nu există campanii de marketing pentru produse în școlile primare și generale și în apropierea acestora. Participarea numai la programe educaționale destinate copiilor cu vârsta sub 12 ani și distribuirea de mostre de produse numai acolo unde este solicitată în mod specific sau este convenită cu administrația școlii în scop educativ.
Utilizarea în campaniile de marketing a produselor sau a mostrelor de produse în centre de îngrijire a copiilor și servicii pentru familie se face numai cu produse care respectă criteriile Danone Pledge Nutrition (regulament intern) și în consultanță cu managementul instituției.